3VLIG KVÄLL

jag har faktiskt haft en ganska skön och trevlig kväll :-)
inte gjort någonting, men jag har varit så pass trött, hade ändå inte orkat gjort någonting!
snackar lite med kenneth, sen smsat lite med ludde, sen har jag smsat med mattias, och snackat med eddie, idag igen. hihi
planerna för imorgon ser ut såhär:
först skolan, sen år jag nog skjuts av mamma ner till vasahallen där jag och roberth ska gymma!
sen efter det, ska vi väl hänga på stan eller nått tills hans buss går vid 18.25, sen ska jag väl hem en vända och lämna saker byta kläder och sedan ner till järvägsstatioenn och hämta upp sandra, så ska vi ta oss en skön promenad!  känner att det skulle behövas faktiskt..  inte träffat flickan på över 2 veckor ju, vi har mycket att snacka igenom! :-o
nu ska jag ta någonting att äta, är sjukt hungrig.
packa lite kläder till skolan imorgon, sen ska jag slänga mig i sängen och natta kudden!  hör av mig imorgon.

PUSSAR/ I


mums.


Kommentarer
sandra är kung

OM VI HAR!!!!! en hel del att snacka om kan jag lova. pussssssss bby

2010-03-08 @ 18:28:46
URL: http://ssandrae.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0