ALLT FÖR MIN SYSTER

godmorgon alla söta! :-)
vi har precis gått upp och mattias är i duschen så jag passade på att blogga innan jag ska hoppa in där!

igår gick vi och hyrde film, stod och valde om vi ska ha 1, 2 eller 3 filmer, men slutade med 2 filmer och en dricka.  till maten så såg vi "HUNGER", jag själv tycker inte det är något att rekomendera, väldigt långtråkig film, men den andra vi såg innan vi skulle sova var "allt för min syster" och den var riktigt bra, den kan jag rekomendera!  jag hade tårar i ögonen, hihi.  mattias låg och skrattade åt mig för att jag tyckte dom var så gulliga på filmen.. :-)
planerna för idag blir väl så att nu ska vi göra oss iordning, sen ska jag höra med syster om det är okej att vi kommer och hälsar på henne på jobbet (dagiset), jag har varit där några ggr förut.  sen ska vi gå och lämna filmerna, tror vi lagar mat hemma idag, sen åker vi in till stan lite senare för att gå runt och kolla på lite kläder och såklart köpa någonting!  måste ha någon tröja till kjolen och något till mina leggings. 
käkar nog mat inne i stan till kvällen också, sen går tåget hem till gävle 19.30.

nu kom mattias ut ur duschen så nu är det min tur!
vi hörs senare :-)

PUSS/ I



Kommentarer
J

Måste ta och se My sister's keeper snart men den känns lite för tung för mitt humör just nu.

2010-03-03 @ 19:16:34
URL: http://starfield.blogg.se/
jennifer

Boken är mycket bättre! Allt för min syster alltså.

2010-03-06 @ 23:53:21
URL: http://pphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0