DET ÄR SOL UTE!

vaknade för 1 timme ungefär, har legat och halvsovit sen dess, men nu fick det vara nog var tvungen att upp med datorn och blogga lite kände jag :-)
mattias ligger breve mig och "sover" tror jag.  och vet ni vad?  SOLEN SKINER UTE IDAG.
perfekt dag för shopping :-D  får se om vi käkar nå frukost hemma sen åker in till stan och kollar i butiker.
har inte så mycket mer att skriva än så länge, ska väl försöka få upp mattias eller nå.  sen ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att sminka sig lite och fixa sig klart för att åka!

PUSSAR/


haha, nyvaken och snygg!  NAAAT


Kommentarer
Sophie

Ja visst är det härligt att vakna till detta vädret =)

2010-03-02 @ 09:47:22
URL: http://kallenberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0