DISIKERING

det har varit en chill dag idag!
började med att åka till brunnsjöberget för att "åka skidor", men jag och anna var ju inte med, så vi skulle gå på en promenad, och så, vi gick hem till anna och där väntade vi på elin och johanna som kom efter en stund.
så gick vi till skolan och åt lunch :-)  efter det hade vi språk, då såg vi på film.
sen på no:n skulle vi disikera lamm.  och jag var med på genomgången sen ballade jag ur, fick jätte ont i huvudet och var jätte äcklad.  så gick och satte mig i klassrummet.  sista lektionen var slöjd och det gick snabbt och bra som vanligt, nu är jag nästan klar!
mamma kom och hämtade mig sen åkte vi till verkstan, jag tvättade hennes bil och sen åkte jag och pappa och fixade lite med sponsorer, sen hem.
nu ligger jag här och har precis ätit, har sjukt ont i huvudet.  HELGEN KOMMER BLI BÄST!
anna min älskling ska med till stugan, det blir familje rally med skotrarna och bara chilla, kommer sluta bra :-)

ISAC ZIA FYLLER ÅR IDAG OCKSÅ, SÅ GRATTIS TILL HONOM, och hoppas du haft en undebar dag och att den slutar riktigt bra också!   puss

nu ska jag åka.

PUSSAR/ I



Kommentarer
IsacZ

TACKKKK :D <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0