DUKTIG FLICKA

har inte riktigt hunnit blogga.
fick stanna på läxläs idag, och göra so förhöret eftersom jag inte var där i fredags, och det gick super! hade nog alla rätt :-)  gjorde även so läxan.
nu har jag bara svenskan kvar, men jag orkar verkligen inte!
sen har jag plockat i disken, och plockat in tvätten, och hängt lite tvätt, duktig jag är va?
IMORGON ÄRE FJÄLLEN MED BÄSTA.  har laddat med nåra filmer, tror det blev:
Avatar
2012
Äntligen midsommar
Farmhouse
Alice in wonderland
Snabba cash
My sister's keeper
Hot shots 2
det var nog dom, har ni sett nån, är dom bra? :-D
nu ska jag få tag på nån som kanske vill ut och gå med mig, behöver motion..

PUSSAR/ I


Kommentarer
sandra

mina älsklingar

2010-03-18 @ 19:20:23
URL: http://ssandrae.devote.se
syrran

Alice i underlandet ge ni faan i & kika på .. den ska vi kika på!!

2010-03-19 @ 02:12:06
URL: http://mittlivfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0