EMELIE ÄR ÄCKLIG

har inte orkat bloggat nå mer än imorse!
men efter skolan åkte jag hem till min andra familj, familjen berggren! :-) för att jag och anna skulle kolla lite kläder, men blev mest att sitta vid datan, men vet allafall vad jag ska ha på mig när vi ska på banketten.
och nu ligger jag är i min säng, och chattar med emelie det lilla äcklet :-D  jätte intressant faktiskt, alltid kul att snacka med gullet faktiskt!
men jag är verkligen jätte trött, imorgon är det skidor också, så jag ska väl med upp men inte åka..
nu tänker jag sova, orkar inte hålla ögonen öppna. haha
nästa vecka ska jag och syster ha en filmkväll, med chips och nån film, underbart med en syster kväll!

PUSSAR/ I


Kommentarer
äckelemelie<3

grr det går ju hett till babe;*

2010-03-17 @ 00:03:43
URL: http://twenie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0