GODIS

jag och pappa har tagit oss hem från skogen nu :-)
eller det va en stund sen, men aja..  
vi grillade hos peter, sen åkte vi över till familjen fälth och hörde om tommy och roberth skulle med ut på nån väg och köra lite bil, och dom var lätt på, så vi åkte ut och körde en stund, det var skit kul! :-D
just nu ligger jag och äter lite godis.  snackade lite på msn med eddie, men han va tråkig och skulle lägga sig, sen ska väl ludde ringa snart nångång, måste ju gratta honom, han fyller ju faktiskt 16 imorgon.  eftersom jag ska tävla har jag inte så mycket tid imorgon!
riktigt taggad är jag faktiskt :-)  

PUSSAR/ I



mupp


Kommentarer
anna

mupp <3

2010-03-07 @ 00:04:52
URL: http://annalinneab.blogg.se/
J✫hanna

Fin mössa du lånat ;) ! Du Ida, fick aldrig mina extra nycklar :S

Skulle behöva dom!

Puss

2010-03-07 @ 12:51:37
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0