I WANNA GROW OLD WITH YOU

godmorgon sötnosar! :-)
ligger i sängen och vanknade för en halvtimme sen ungefär, mamma och pappa är på jobbet och jag tänkte ställa mig i duschen snart faktiskt!
idag ska jag väl bara ta det lugnt till jag får skjuts till mattias i gävle, kanske försöka plugga lite?  jo just ja, jag ska fia min skol dataväska så jag slipper bära på den, axelbandet har gått sönder, men det går att fixa, så tekniska jag kan ju göra ett försök ;-)  då kan jag ta med mammas dator och hålla er uppdaterade hela tiden om vad vi/jag gör för någonting.
vet faktiskt inte riktigt när jag kommer iväg hemifrån, för mamma ville inte köra mig om det skulle bli busväder, så då får pappa skjutsa mig när han slutar, men det löser sig nog, bara jag kommer dit innan tåget kommer så är jag nöjd, skitsamma i vem jag åker med liksom :-D
kollade även hur mke pengar jag har på kortet igår, och det ser ut som att jag kan shoppa en del allafall!

duschen nu.
PUSS/ I


en liten nyvaken bild! haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0