jag är en kille på arton i gävle, är singel.. och självklart är jag villig och vill leka av mig lite

godmorgon! :-)
eller det var en stund sen men jag har inte varit vid datorn, blev ganska sent inatt!
halv tre tror jag den var när vi stängde av tvn, såg på "luftslottet som sprängdes", jag tycker det var en ganska tråkig fil, men den gick att titta på!
mattias ligger och spelar nå värdelöst spel, och jag sitter här och töntar mig.   åker med hans mamma in till stan vid två, så hämtar mamma mig där..  jag vill inte hem ju
ikväll blir det träning ute i vikmanshyttan, ser faktiskt fram emot det, behöver lite muskler! haha..
nu ska jag inte sitta här och berätta ointressanta saker som är helt onödiga, jag hör av mig senare :-)

PUSSAR/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0