NORN

jag och pappa har precis kommit hem och vi åt nyss lite mat :-)
träffade peter, fredrik och muppen ute i norn, så körde vi runt lite där, men så tråkigt när det är fint väder, alla är ju ute så pappa vågade inte sätta mig bakom ratten för det kom så mycke möte.
men killarna åkte före med fyrhjuling och motorcykel så då fick jag köra efter en bit, det va skit kul!
ikväll ska mamma på nå middag eller nå, så jag och pappa åker ut till peter igen så ska vi grilla lite hamburgare sen åka ut på skogen och köra lite igen, kanske jag får köra massa också! :-D
nu tänkte jag plugga lite faktiskt, så slipper jag det ikväll, för imorgon är det ju tävling.
hör av mig lite senare ist :-)


PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0