NY SHOPPAT

jag hann inte blogga imorse innan skolan, men nu är jag på gång igen :-)
kom precis hem från stan, gick dit med anna på idrottslektionen, så kollade vi runt lite, och jag hittade en klänning ringde mamma och sa att hon skulle komma dit, så köpte hon den åt mig!  det gillar jag, när mamma är snäll.
hade matte prov i skolan, och jag själv tycker inte alls att det gick bra 18/20, men får väl visa bättre på B-delen istället!
ska snart äta lite mat och sen prova klänningen jag köpte och vad man ska ha till och så, gillar den!
skriver lite senare.

PUSS/ I


inte så bra bild men..
VAD TYCKS!?


Kommentarer
anna

den är snygg!!!

fast du är snyggare utan kläder ;);););)

2010-03-15 @ 17:28:04
URL: http://annalinneab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0