PEPPE+SANDRA

har inte hunnit blogga på hela dagen idag asså.
jag och anna skulle iaf anmäla oss till EK idag innan idrotten, tror ni det gick bra? verkligen inte, blev massa problem sen funkade det inte, så bestämde att göra det hemma sen och nu har jag gjort det! :-D
efter skolan skulle jag ju gymma med roberth, tror ni det blev nå? NEJ  verkligen inte, fanns inte en människa där och ingen man kunde prata med :-o  så vi gick till bussen och jag åkte med pappa hem.
sen var vi ute i garaget, så höll vi på och plockade lite.  då ringer peppe och frågar om vi ska träffas för att han skulle hit och äta på donken, och det var så längesen så klart jag ville träffa honom! :-) så vi bestämde att träffas nere på donken run halvsju.  sen gick jag in och lagade mat till mig och pappa, sen medan jag håller på att byta om så ringer peppe igen, och frågar vart jag bor och jag orkade egentligen inte förklara vägen, men han kom hit tillslut och då stod vi och prata en stund med pappa, sen åkte jag med honom ner till centrum gallerian och hämtade sandra sen ner på donken för att han skulle äta och sandra var också jätte hungrig!
efter det så sa jag hejdå till peppe för han skulle fortsätta sin resa hemåt, och jag satt kvar en stund med sandra innan vi gick vidare upp mot stan, där gick vi massa varv sen gick jag med henne hem och kissade där, sen fortsatte hemåt :-)
nu sitter jag är hemma, och tänkte faktiskt gå och lägga mig nu, är jätte trött och har ont i mina knän!
och jag ska även säga: TACK EMELIE WESTERHOLM FÖR MIN NYA HEADER, det behövdes verkligen förnyas!

men jag återkommer imorgon.

PUSSPUSS/ I

funkar inte att ladda upp bild....


Kommentarer
sandra

kvällen behöver en puss. PUSS! :d <3

2010-03-08 @ 22:46:31
URL: http://ssandrae.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0