TO BE WITH YOU

som ni kanske har fattat är jag hemma i min egen lilla "stad" igen, tyvärr.
har haft det jätte bra :-)
men jag är trött och har ont i kroppen, var nyss och tränade gokart, det gick väl sådär, vann gjorde jag allafall!
jag är verkligen helt slut, skulle behöva plugga en del, men det får jag ta imorgon, nu orkar jag inte.
känns så tråkigt att vara hemma, jag trivs inte här alls.  men nu blir det inge depp!
har faktiskt inte så mycket att skriva nu, men imorgon blir det nog att vara med roberth och träna lite, om jag orkar...  haha
jag ligger i sängen och lyssnar på musik, skriver lite med anna och smsar med mattias :-)
kan slänga in ett inlägg innan jag somnar, för nu har jag inget mer att skriva.

PUSS/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0