UPPSATS

jag försökte sitta och plugga lite.
men det blev facebook och massa annat :-o
sen blev det mat, och medans vi åt kom syster och ungarna för att testa en hjälm och färga hår!
jag hjälpte hampus lite med hans läxa, sen färgade jag mammas hår!
blev riktigt sugen själv, men jag ska ju slinga mitt hår har jag bestämt :-)   sen blev det muffins och saft! men som jag sa tidigare är det slut på sånt, så jag skalade mig en morot iställer, vi kom in på det här med utlandsresor också, så kanske men bara kanske att vi tar flyget till turkiet i oktober! 
mamma, pappa, fia, peter, jag, hampus och alexander.  skulle faktiskt inte sitta hel fel asså!

men nu måste jag nog plugga lite, och sen försöka komma på vad jag ska packa :s
hör av mig senare,

PÖSS/ I



Kommentarer
Erik

Klippan snart :), fin bild också!

2010-03-24 @ 20:44:05
URL: http://www.erikberggren.com
syrran

haahaaa =) de är ju taget i Ann & johnny´s badrum juu..!!

Jag få smöra lite så vem vet vi kanske kommer iväg ändå.. annars så tar jag väl kidsen & åker med er själva..!!

2010-03-25 @ 07:39:44
URL: http://mittlivfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0