VÄVSTOLAR

som jag inte har berätta, så åkte min klass och den andra 8:an till Sylarna (Östersund) igår på skidresa, och pga mina knän och min rygg kan jag inte åka skidor så det blev att stanna kvar på skolan hela veckan med anna och victor.
igår jobbade vi lite med sånt vi behövde, tog sönder en vävstol och skulle bygga ihop den andra, då byggde vi fel sen tog vi lunch!
sen hade vi hemkunskap med 5an.  idag kommer inte anna för hon mådde inge bra.. vi ska ha hemkunskap med 3an på morgonen sen skulle vi nog bygga vävstolar igen, och sen idrott med 7an.
syster kommer och hämtar mig snart, måste göra mig klar nuu!!

PUSSAR/ I


vi borde träffas snart igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0