VEM VARE SOM KASTA!?

slutade för ett tag sen, men vårat internet funkade inte så jag kunde inte blogga när jag kom hem! :-o
skolan har varit ganska bra, förutom att vi inte hade nån hemkunskap, och det betyder mat på skolan, och idag var det fisk, kan det bli sämre?  verkligen inte..
engelskan såg vi på film, sen vare väl inte så mycket jobba på lektionerna!
skulle ju plugga ikväll, men jag glömde sakerna i skolan, bra Ida :-)  haha
jag har verkligen inget intressant att berätta!  eller jo, ikväll ska jag packa för imorgon så åker jag och pappa till stugan, HELT själva, utan mamma det ska bli skönt.  vi ska köra massa skoter nu innan tävlingarna börjar för då har vi ingen tid alls för att vara där uppe.  jag tror det blir super.
och imorgon ska jag även till falun och träffa nån speciell sjukgymnast så ska vi snacka om min rygg, får väl se vad som kommer hända.
blir en promenad ikväll också, helt klart.

PUSS/ I



inte okej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0