:-(

halloj!
jag har mycket att berätta nu asså.
skolan var faktiskt på bra och dålig idag, det som var bra var att på so:n fick vi fortsätta se på film :-)
sen svenskan gick jätte bra.  sen skulle vi gå och käka, och när vi kommer till matsalen finns det ingen mat!
så väntade där kanske 10 minuter, och det fanns fortfarande ingen mat, så vi skulle gå och ta rast och komma dit lite senare istället, så när vi kommer dit fanns det fortfarande ingen mat och det var väl kanske efter 30-40 minuter.
så vi fick stå och vänta, så när väl pannkakorna kom fram tog dom slut precis när vi kom fram till maten, så fick vänta ytterligare några minuter.  sen fick vi bara ta 2 pannkakor och dom var ju slut på 2 minuter, och då vare ju världens kö. så vi satt vid bordet kanske 20 minuter och fick inge mer mat, sen började dom värma pannkakor i en mikro, och det tog minst 3 minuter per person att värma.  och när dom väl håller på där så går det en propp!
så fixar dom det, och den går igen!
då märker dom att det nog det är mikron som orsakade allt, för att ugnen inte funkade, så då flyttade vi mikro till en annan del av skolan, då funkade ungen igen, men bara till och från, så tog skit lång tid innan maten blev klar. så när dom väl ställer fram den, är den ljummen!  ahhh, fyfan asså.
efter maten allafall, skulle vi gå och lyssna på en tjej som kom från tjej jouren dalarna eller något sånt, jätte intressant faktiskt! :-D
sen vare bara att sluta skolan.
just nu sitter jag ute och solar mig i bikini!  jätte skönt väder.
mamma fick precis ett sms från min bror "jag kunde varit död nu."   gud asså!
det är en hiss i gruvan som gick sönder alldeles nyss, och min bror kunde ha varit där och jobbat.
5-6 personer omkom...
usch fyfan, hatar sånt där.
aja, jag hör av mig senare, eller något liknande :-)
PUSS/ I




inte bara jag som solar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0