2010-05-06

hej babes!
har inte haft tid för datan innan det här.

skolan var rätt seg!  men efter det så var jag med sandra en liten stund, sen hämtade mamma oss på stan och vi skjutsade hem sandra och sen upp till gokartbanan för att släppa av mig, jag skulle ju hjälpa till.
kl 18:00 kom mamma och pappa till banan för att hämta mig, då hade jag inte hunnit ätit eller något.
satte oss i bilen och bar iväg till gävle för att släppa av mamma vid stationen och därifrån åker hon och syrran vidare till gällivare till min älskade bror!
jag och pappa fortsatte allafall en bit hemåt, men i sandviken blev det stopp hos familjen mattsson och gjorde lite affärer och fikade, sen åkte vi hem igen :-)
bytte bil och åkte ner till syster för att hjälpa lite med hampes kart, och även slänga i den i bussen.
det är väl ungefär hur min dag har varit!!   mkt saker har det varit, nu ska jag ta mig en snabb dusch, och slänga mig i sängen.

hörs imorgon!

PUSSAR/ I


idag får det bli en bild på mattias, han klarade körkortet idag!
                              GRATTIS TILL HONOM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0