ÅRETS FÖRSTA DOPP

halloj!
skolan var väl helt ok.
sista lektionen var idrott då jag gick med linnea hem till henne, vi satte oss och pluggade en stund!
sen kom pappa och hämtade mig när han slutade så tog vi en tur till borlänge för att fixa hans pass :-)
sen åt vi på max!
haha, det var våran lilla tur idag, så åkte vi hem efter käket!
när vi kom hem satt jag en stund vid datorn, sen kom linnea så gick vi ut och gick! :-D
jätte skönt faktiskt, hade mina knäskydd på idag, fast det kändes inte så mke bättre, men vädret gör en glad.
när vi kom hem blev till lite data igen, och snack om grillning och allt.
sen tog vi oss en promenix till matsbo för årets första dopp!
kallt första gången, men efter en stund blev det varmt faktiskt :-)  riktigt skönt att ha det gjort!
nu har linnea åkt hem, och jag funderar starkt på att gå och natta kudden, tror den e riktigt trött (a) höhöhöhö.
inväntar två mail också, riktigt spännande!
nu skriker kudden, ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, om jag hinner blogga innan borlänge.
PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0