blge

hallo :-)
jag hinner verkligen inte blogga någonting känner jag.
i skolan såg vi massa film och hade mys och så!
efter skolan kom mamma och hämtade mig så fixade vi lite saker åt syrran och de, sen åkte vi hem lagade mat och allt!
hade även fått brev från hellosweden och jag blev överlycklig, men sen var jag tvungen att ringa Sebastian och kolla så att jag verkligen var anmäld, och gissa DET VAR JAG :-D  så 21-24 juni blir det mantorp för miiiiig.
nu är det mycket asså, haha lite rörigt.
men allafall, efter maten slängde jag och pappa i karten och drog till borlänge, sjukt mke folk!
testade båda motorerna, och den andra gick hyfsat :-)  allt gick väl bra tycker jag.
sen åkte vi hem, slängde ur karten så ställde jag mig i duschen direkt.
sen nu sitter jag här och bloggar!
imorgon blir det ingen skola, vi har ju operationdagsverke, så det blir att vara hemma och städa huset.
så jag tar nog en sovmorgon, det skulle jag verkligen behöva, var påväg att somna idag på so:n, helt sjukt!
jag som alltid brukar vara pigg..
äsch, nu ska jag sova så jag vilar ut mig helt.    jag kommer ju såklart blogga imorgon när jag är hemma hela dagen, så vi hörs då!
GODNATT/ I


Kommentarer
Johanna

Så det blir inget midsommar-race för dig i Hedemora på midsommar?

Kram

2010-05-26 @ 12:13:15
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0