cykling

halllo! :-D
igår vare ju pica som blogga, riktigt go kille!!
det kommer säkert fler inlägg från honom, eller man kan ju hoppas eller nått? så slipper ni tråkiga mig..
jag sitter allafall i köket just nu, har kommit hem från en skön dag i skolan :-)
dom två sista timmarna så skulle vi cykla, och jag var ju inte med så gav alla andra vatten och sånt istället!
jaja, sen gick jag en bit med anna och kristoffer sen kom mamma och hämtade mig.
jag skrev ju tidigare i veckan att jag skulle till borlänge idag, men så blir det inte, orkar inte åka dit.
ska kolla lite kläder på nelly.com nu!
hör av mig senare, eller nått :-)
PUSSAR/ I


första sidan i tidningen

haha, "hedemora motorprinsessa"...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0