en till dag med baby

jag ska precis stänga ner datorn nu :-)
så tänkte skriva ett kort inlägg bara.
ikväll har jag inte gjort så mycket egentligen!  fast det jag gjort har varit nödvändiga saker, datorn har inte varit något jag suttit vid förens nu, innan det åkte jag på möte vid klockan sex och var hemma igen runt kvart över nio, och då hade mötet inte hunnit sluta.  men som jag sa i förra inlägget började jag plugga, och jag jobbade med en idrottsuppsats som nu är klar, trodde det skulle bli svårt, men jag är faktiskt nöjd med den själv, mamma och pappa tyckte det lät bra när jag redovisade för dom också! :-)
nog pratat om mina skoljobb!
imorgon blir det en heldag med min älskade sandra!
först skolan, sen tar vi tåget/bussen till borlänge för att besöka kupolen, det är väl mest sandra jag följer med för att hon ska shoppa, jag själv ska inte köpa någonting.  eller försöka att inte göra allafall, för jag behöver spara mina pengar.  nu hade allafall inte jag så mycket mer att säga, återkommer imorgon, om jag kommer ihåg ska jag smsblogga, men det brukar glömmas!
mattias, min bästa vän får stå för bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0