gokart tävling

hej hopp! :-D
hemma från en hel helg i Enköping nu.
slutade på pallen som 3:a. Riktigt nöjd är jag faktiskt :-)  orkar inte berätta så mke om tävlingen..
men åkte ju till enköping på fredagen så tävlade hampus på lördagen, och på kvällen kollade jag på film hos eddie!
och idag tävlade jag ju.
när vi kom till stan åkte vi förbi ica och köpte pastasallad, sen åkte vi hem och slängde av husvagnen, sen ner till syster för att lämna hampes kart :-)
åkte hem och åt, muppen hälsade på och sen har jag duschat.
har precis skrivit till sponsorerna och nu ska vi gå ut och plocka in det som behövs, sen ska jag verkligen sova.
hör av mig imorgon istället!
PUSSAR/ I


Kommentarer
emma

åh, detsamma sis.

du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta!!

släpper aldrig taget om dig,

mitt hjärta ♥

2010-05-10 @ 22:21:37
URL: http://emmajaansson.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0