hellu

jag har verkligen ingen ork till att blogga för tillfället.
eller jag orkar väl, men känner inte att det är någon idé för att jag inte har något speciellt att skriva om, då anser jag att det inte är så kul att läsa den heller, så därför har jag tagit ett litet break!
men hoppas jag är på toppbloggande snart igen :-)
helgen är slut och en ny vecka är startad och kommer väl se ut ungefär såhär:
måndag - skolan, sen är det väl bara vanligt!
tisdag: ska jag först till skolan, sen åker jag och pappa till borlänge :-)
onsdag: operation dagsverke, hemma och städa!
torsdag: skolan, (cykeldag) och borlänge!
fredag: vette 17, men antagligen borlänge mot kvällen...
där har ni lite koll på vad jag ska göra allafall, men nu kommer snart mamma, så måste nog slutade det här inlägget, så lovar jag att skriva när skolan är slut :-)
ni får ha det så bäst så länge, vi hörs!
PUSSAR/ I





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0