ingen bloggning!

hallo.. :-D
förlåt för dålig uppdatering..
men igår skrev jag ju faktiskt att jag och sandra var ute och sprang och sant det gjorde vi faktiskt :-)
vi gick förbi "likbryggan" och på den la vi oss och sen doppade vi ner huvudena i vattnet!
gud så skönt det var, sen när vi var som snyggast i håret och ansiktet efter "doppet" gick vi upp på stan såklarT.
hehehihihoho :-D
nu sitter jag också fixar mig, jag och pappa ska ju på begravning.
husvagnen följer med för sen bär det av ner mot karlskoga för att kolla på STCC!  nicenice.
philip ska faktiskt också dit, så kanske blir att hääänga med honom, behöver verkligen ett snack med han nu!
jaja, det kommer inte bli nå databloggning under helgen, men ska försöka slänga iväg från mobilen såklart.
haha, eller kanske ricky gör det? :-o  som förra gången, jag skulle ju inte förvåna mig :-)
nu måste jag fortsätta göra mig klar, men ni får några bilder!
ha en super bra helg, för det ska då jag ha.
PUSS/ I






Kommentarer
Johanna

Fina du!!

Men är det din eller min blomma du har i håret ;) ?

Kramar

2010-05-21 @ 12:34:50
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0