Joshua Radin

halloj alla glada! :-D
jag kom upp ur sängen mycket enklare idag, har precis ätit frukost med hampus och skickat iväg honom till bussen.  själv får jag skjuts kl. 08:45, så jag har en stund på mig att bli klar :-)

som jag sa igår så blev jag klar med uppsatsen!
och jag ska med sandra till kupolen idag, kanske tobbe också?  har inte en aning, trevligt blir det nog :-)

igår när jag skulle sova, så la jag min morgonrock över mina fötter och hade två täcken på mig, höll verkligen på att frysa ihjäl, men tillslut somnade jag!  smsade med fredrik, typ som vanligt, men alltid lika kul!   grabben är la härlig må jag säga :-)
nu ska jag gå och fixa facet, håret och kläder!   vet inte hur jag ska se :-s
jaja, kan ju inte bli värre än nu, morgon frilla+morgonrock+morgonface!   WOHOOOO ;-)

ääsch, nu måste jag fixa så jag e klar när mamma kommer.

PUSSAR/ I


haha, my new boyfriend!   bossebildoktor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0