klar med färgen

håret är klart, det syns knappt något att jag har färgat det :-o
om jag tar kort kommer ni ändå inte se, så ska tvätta det några ggr och sånt för att få det lysare :-)
så någon bild får ni faktiskt inte, inte idag allafall..
imorgon så går jag bara tre timmar i skolan, ska bli jätte skönt, vi har bara städdag också!
inge jobba alls.   sen åker jag hem och packar och fixar och trixar lite, pappa slutar väl runt 16, då slänger vi i karten i bussen på med husvagnen och kör upp mot mora!
träningen där på nya banan hela torsdagen, då kommer även syrran och hampe upp, på fredag kommer resten av folket, peter, mamma, alexander, hundarna, ann och hasse!   blir nog en skit kul helg,
men nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon, haha! :-)
PUSSAR/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0