kryckor, ooooh yes!

haha hej!
igår gjorde jag illa mig i mitt knä, kände typ ingenting men det var svullet, så idag kunde jag knappt gå! :-o
så nu måste jag använda kryckor, eftersom jag ska tävla nästa helg, måste ju verkligen vara med där ju..
jag var allafall snabbast på träningarna idag, sen i tidskvalet fick jag andra tid.
startade tvåa i första heatet och fick en skit bra start men sen låg jag trea ett tag, och sen gjorde jag en onödig omkörning och krokade ihop lite med en annan, men kom i mål som 4:a.
sen startade jag 4:a i andra heatet och fick världens smäll i första  kurvan, halkade ner men sen slutade jag som 6:a.
fick då starta 5:a i finalen och gick väl inte så bra tycker jag men höll allafall min placering i mål.
aja, lite från helgen allafall!
PÖSS/ I


Kommentarer
Ida

Hej!

Du var jätte duktig att köra :).

Har du MSN?

Ida

2010-05-30 @ 21:46:50
URL: http://iiddab.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0