kupolen med babyyyy

hallo! :-D
hemma från en dag i kupolen med min älskling.
började med att vi fick skjuts till järnvägsstationen av sandras mamma.  skulle egentligen ta bussen, men gick ju tåg så tog det. kom fram till borlänge och gick runt en stund, sen runt fem gick vi till tacobaren för att käka, super gott var det som vanligt.  efter det kollade vi på klockan och fick jätte bråttom och trodde att det bara var 50 minuter kvar, men det var ju 1 timme och 50 minuter kom vi på :-)  så tog det lugnt!
sen typ gick vi runt en stund till, sist tog vi HM och då sprang sandra runt som en galen gris och var tvungen att hitta något, och vi skulle gå därifrån 19.30 men kom iväg 19.40 och var tvungna att springa till stationen gjorde det på 2 minuter!! :-D
sen när vi väl kommer fram ser vi att vi är en timme tidigare än när tåget går.... så bara att traska tillbaka och kolla lite till affärer och käkade en glass på donken!  sen gick vi i GOD tid till stationen :-)
när vi väl satte oss på tåget kommer konduktören och sa att vi skulle visa vad vi hade att åka med, så tog vi fram båda busskorten, så säger han att det ena är ogiltligt så han skickade av oss från tåget, jävla fitt gubbe!
sen ställde vi oss och dansa på en bänk framför alla taxichafförer, sen kom mamma!
åkte hem till sandra och städade och allt, nu ligger vi i min säng och ska kika film :-)

jag fick med mig hem:
skolavslutningsklänning
bikini
leggings
örhängen
solpuder
och en deo
inte alls mke, men jag skulle inte köpa nåogt alls så, alltid någonting :-)   godnatt.
PUSSAR/ I


Kommentarer
Anonym

ta bilder på det du handlade? :-D

2010-05-10 @ 17:57:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0