sandra eriksson

blev ingen bloggning igår, men tiden fanns inte!
"efter" skolan igår gick jag och sandra och tjockade oss, menar verkligen tjocka.. sen hem till bruden och hade mys till film, sen ragga volvon! :-D  haha!

sen följde hon med mig enda fram till dörren hem, så slapp jag gå själv!  ganska skönt.

idag började det med falun för att komma till barnkliniken, det gick väl helt okej :-) sen åt jag och mamma på max, och sen fortsatte vi hem eftersom hon var tvungen att jobba och jag hade ju skolan.  kom tillbaka vid lunchen och sen hade jag först matte, men vi hade ingen lärare, sen hade vid idrottsteori, och till sist HK, vi trodde det skulle vara teori där också! men nejnej, vi skulle göra kycklingwok :-D  utan lärarens hjälp! hon svarade inte ens på våra frågor..  gick jätte bra och smakade super!

nu ska jag plugga lite, och klockan 18 jag på styrelsemöte med SMK HEDEMORA, eftersom Anders har lurat in mig i styrelsen.. haha :-)   ska nog bli bra och försöka få in fler tjejer i motorsporten!  jag får höra av mig senare istället, för nu väntar pluggningen!

PUSSAR/ I


nu äre så att jag inte vet hur man bara får inte låten och ingen video, så tog den liten istället!
skulle vara tacksam om någon berätta för mig hur jag gör? (a)


Kommentarer
sandra

vi är bäst <3

2010-05-04 @ 22:39:32
URL: http://ssandrae.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0