school

jag har datarast i skolan :-)
börjar väl om 15 minuter skulle jag tro. 
har haft först en föreläsning om IT, sen hade vi SO en liten stund. fick extra rast och sen hade vi svenska, och samma som alla andra fredagar har vi lästimme och jag och sandra läste faktiskt jätte mke!
sen hade vi spanska, och det gick väl bra :-)
vi har bild som sista lektion i typ 80 minuter!
 
efter skolan kommer syster och hämtar mig sen åker vi hem till oss och packar det sista, jag har bara alla racingkläder klara!   sen åker vi vidare mot Enköping.
hampus ska tävla imorgon, och jag kör på söndag :-)   hela familjen morin skulle tydligen dit och kolla också, så det blir väl nice! :-D  ulven kommer också på söndag, och eddie ska också köra!

oscar e nööööörd och sitter bakom mig och läser vad jag skriver.
måste sluta nu, kanske mobilbloggar under helgen, om jag inte tar med mig datorn men det känns så onödigt.

PUSSAR/ I


jag och min syster,  ÄLSKAR DIG!   (gammal bild)

 



Kommentarer
Johanna

ÄLSKAR DIG MED!

Fin bild! ;)

Lycka till imorgon!!

Puss

2010-05-08 @ 10:46:20
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0