YESYES

jaaa, jag är vaken...
ska försöka göra mig iordning och så nu :-)
efter skolan blir det hem, äta lite mat sen runt 17 eller nått åker jag och pappa till borlänge för att träna.
jaa, vi börjart med film som första lektion, sen vet jag inte riktigt vad som händer, men sen är det väl typ vanlig dag till slutet av dagen då vi ska kolla på film igen, feting nice det asså.
nej, nu måste jag göra mig klar
eller måste berätta att jag anmälde mig till nå modell grejs igår också, sen har jag anmält mig till mantorp, nu står det mke på listan, men inga inkomster :-(  BAAAAJS.
PÖSS/ I


systeryster, det var den här bilden jag skickade med!


Kommentarer
Johanna

FINASTE!

Pussar

2010-05-25 @ 08:29:33
URL: http://minusaresa.blogg.se/
systerryster

gooooddd!!!

hoppas du få komma med då!! Hör av dig när hannah ringt eller nåt!!

Vi blir för den delen också med till Borlänge!!

2010-05-25 @ 08:43:04
URL: http://mittlivfia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0