you never know

hej :-)
förlåt för dålig bloggning igår, men jag var upp till banan och hjälpte alla småttingar med körningen!
sen hem direkt och jag var verkligen super trött så hade ingen ork att blogga.
men nu sitter jag i skolan och har datarast, är jätte trött och har halvsovit på VARJE lektion..
ikväll blir det borlänge och tröka, bläääää, sen typ kolla/hjälpa på tävling imorgon, sen fixa allt mitt på kvällen så kör jag på söndag.
men jag antar att datorn blir med annars vet jag inte hur jag överlever kvällen.  

skolan är verkligen riktigt tråkig, blä, är så himla skoltrött så det finns inte!
vi har snart matte, sen bild i typ 80 minuter, men det brukar vara ganska kul på bilden :-)  jag har inget intressant alls att berätta för er, har inget att skriva om verkligen.
får övertala alessio att han ska slänga in ett inlägg så ni får skratta lite :-D  är man på dåligt humör gör han alltid så man får ett smile på läpparna igen..
det är härligt de, synd bara att han inte bor lite närmare heheheh.

PUSSAR/ I


hehe, han får stå för bilden idag också.



Kommentarer
marie

han e sjukt härlig! alltid lika rolig att snacka med!

2010-05-31 @ 21:40:57
MY

Tack för svaret jag hoppas du mår bra tills nästa tävling <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-06-11 @ 08:39:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0