1 kg

jag köpte nästan 1 kg godis till mig själv, haha, jaja ibland får man faktiskt tjocka!
två chipspåsar, och choklad?   vi har faktiskt gått hela veckan :-)
maten är på gång, och jag tror inte att jag följer med philip, för han är fortfarande i gävle...  stackare! :-o
jag kanske ska sitta och kolla lite gymnasier och sådant kulkul..................... fast inte kul!
varför inte bara få hoppa över det?
mamma sa att jag har lite jobb att göra på lördag också, putsa fönster hos frasse :-)
där får man alltid en slant, och jag som är så duktig på det kan ju liksom göra det!
hoppas jag bara inte behöver stå ute och putsa!!   haha ;-)  lite kallt för det nu asså.
jag tror att jag är helt slut, för jag nästan somnar och har ont i huvudet, inte ätit så mycket idag heller!
kanske också är en av orsakerna :-o  men snart är det ju mat, gottttis :-)
nu är jag lite sådär ointressant igen, och jag tappar läsare varje dag.
men det är så svårt nu när jag är här i stockholm, jag hinner bara blogga på eftermiddagarna/kvällarna :-(
använder liksom inte ens mobilen på dagen!
sleeeten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0