99 saker

99 saker du nog inte visste om mig

1. Fullständigt namn? - Ida Anette Granegärd
2. Exakt ålder? - 15 år är jag faktiskt
3. Vart bor du? - Hedemora tyvärr
4. Bor tillsammans med - Jag bor med min pappa hemma hos honom, och hos mamma hemma hos henne.  och ioor, min hund
5. Husdjur? - en hund
6. Färg på ditt hus? - gult :-)
7. När är du född? - 30 oktober 1995
8. Klass? - 9B
9. Vilket år tar du studenten? - 2014, tror jag?
10. Något jobb? - nej, men skulle gärna vilja ha, så jag har lite mer pengar och slippa fucking skolan.
11. När ska du sova ikväll? - snart!!
13. Duschat idag? - nej det har jag inte gjort 
14. Kramat någon idag? - ja, småbarn
15. Pussat någon idag? - nej.
16. Vad har du ätit? - ris och korvgryta!
17. Dagens klädsel? - svarta tights, svart linne och långärmad grå tröja
18. Dagens smink? - inget....
19. Dagens sötnos? - hmm, det lär nog bli alla småbarnen på dagis :-) 
20. Dagens roligaste? när dom tagit fel på mig och johanna
21. Har du många vänner? - jag har nog inte så många, men jag har dom som jag behöver!
22. Hur många har du kysst? - jag orkar inte räkna..  haha, det där lät inte så bra
23. Vem kramade du senast? - öhh. någon unge
24. Vem pussade du senast? - sandra kanske, annars äre väl a
25. Hur många har varit otrogna med dig? - jag hoppas ingen?
27. Har du pojk-/flickvän? - nej det har jag inte
28. Vem pratade du med i telefon senast? - syrran I think
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jesper: hejsan vacker! :-) vad gör du? :-) <3

FAVORIT:
31. Film? - inte en aning..
32. Låt? - typ, when you say nothing at all
33. Mat? - pasta, haha
34. Dryck? - vatten!
37. Stad? - stockholm eller umeå
38. Land? - inte varit i så många, så hoppar över den.
39. Ämne i skolan? - inget
40. År? - 2009, början på 2010

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - mattias
42. Personen du kysste? - a
43. Gången du spydde? - när jag åt för mycket godis tror jag..
44. Gången du grät? - lördags var det säkert
45. Pizzan du åt? - med sandra och pappa, ööh fredags!
46. Gången du var i göteborg? - somras
47. Gången du var i stockholm? - är där just nu :-)
48. Gången du var full? - Full? never!
49. Gången du var hög? - aldrig varit och kommer aldrig att vara
50. Personen som såg dig gråta? - det var, andreas, anna, sandra, niklas, gurra, massa haha

ANTINGEN ELLER:
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - bror på mitt humör och sällskap!
54. Tv-spel eller datorspel? - tv spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - jag har kommit över den tiden :-)
58. Ragga eller bli uppraggad? - det är nog uppraggad!
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - bigggis
60. Svart hår eller blondt? - blond
61. Blåa ögon eller bruna? - jag tror blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad!!
63. Göteborg eller stockholm? - det är nog stockholm, har inte sett så mycket av göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger, fast starkare i vänster
65. Coca-Cola eller Fanta? - inget av det, men måste jag så blir det fanta
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - både och
69. Leva eller dö? - leva såklart?
51. Svart eller vitt? - bror på 

ANTAL:
70. Personer du älskar? spelar ingen roll!
71. Personer du hatar? - det finns väl någon
72. Personer som sagt jag älskar dig? - jag vet faktiskt inte.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmar-period? - 3..
74. Glassar du ätit på en dag? - öööh, minst 7 st!
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 1 har jag väl varit på
76. Gånger du haft minnesluckor? - ingen tror jag, kommer inte ihåg, hahahahhahahahhahaha :-D
77. Piercingar har du? - öronen och naveln
78. Personer du saknar just nu? - antal? jag saknar min sandra.. och ja, det finns många jag saknar.  men bara två jag saknar riktigt mycket :-(
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - L
81. Ska du träffa imorgon? - massa+syster
82. Sjöng du senast för? - hmm, syster kanske?  vet inte
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - andreas
84. Spelade du tv-spel med senast? - haha, längesen det :-o  inte en aning!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - JA
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ööh, vet icke
87. Förtjänar att dö? - skolan
89. Vill du sova brevid inatt? - den bästa :-)
90. Gör dig glad? - SANDRAAAAA och sis <3
91. Gör dig ledsen? - skolan...
92. Vad vill du helst göra nu? - sova och äta godis
93. Önskar du att du slapp göra? - skolan
94. Vill du ha nu? - gott godis, och en underbar pojkvän
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - massa
96. Längtar du till? - vet faktiskt inte, till det jag vill ha i mitt liv!
97. Tycker du om dina betyg? - nej, verkligen inte nöjd
98. Ångrar du i ditt liv? - den helgen, fast jag vet att det inte är någonting.  men jag ångrar att jag bor där jag bor
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina vänner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0