a new day

en ny dag är här!
jag mår mycket bättre idag, känns som att jag verkligen behöver sällskap när jag sover..
sandra sov ju här, och jag somnade när jag ville somna och sov hela natten, och kunde somna om när klockan ringde 08:00 imorse, det känns så bra :-)
nu har jag precis tvättat piercingen (som inte blev gjort igår...)
tänkte väcka sandra och äta lite frukost :-)

haha måste ju berätta en till sak som hände igår!
efter vi hade sett filmen gick ju jag till datorn och bloggade och kollade runt lite, så jag trodde sandra låg kvar i soffan och kollade på efter sakerna på filmen, tvn stog liksom fortfarande på.
när jag sen var klar med datorn gick jag till soffan men där fanns ingen sandra :-o
allt stog på och haha, så gick jag till min säng och först såg jag henne inte, men hon låg där som en korv i täcket!
haha, hon blir alltid så sur på mig när jag sätter mig vid datorn (a)
samma en gång förut, så låg vi i sängen så skulle hon göra något och du skulle jag bara sätta mig vid datorn i 2 minuter, när det sen gått en timme går jag tillbaka och då sov hon som en stock!!

idag vet jag inte vad som händer, kanske drar till gymmet eller något, ska väl packa lite också.
tvätta, laga mat.
pappa är inte hemma förresten, tror han är nere på verkstan och meckar med bussen :-)

ska springa och väcka sandra nu, eller ska jag ge henne frukost på sängen kanske?
vi får väl seeee!

PUSSAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0