AJAJAJ!

det gör ont i min navel :-(
men det vare faktiskt värt!
ska ta och tvätta den nu, sen ta och dejta sängen..
imorgon blir det först en seg morgon, sen kommer sandra hit :-)
jag ska ta mig till gymmet också, det måste jag göra!
jag gick ju aldrig dit idag... tur jag shoppat då jag fått lite motion, hehehehhe!
det finns lite positiva saker med att shoppa, man får motion och nya grejjer, men man blir av med pengar ;oo konstigt....  haha!
nej nu ska jag borsta tänderna och tvätta magen, så hörs vi imorgon istället tycker jag.
det där tyckte facebook om mig, vad säger ni som känner mig, är jag verkligen sådär? :-o
PUSSAR/ I


Kommentarer
t

Va kul att du ville vara med som dagens blogg! :)



Kl 12 kommer dagens blogg upp så missa inte att gå in och kolla om det blev du! :) Annars kommer en ny chans imorgon!



Kramar :)

2010-11-04 @ 07:21:23
URL: http://teresevardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0