all I ever know

blev som sagt en sen kväll..
är helt slut nu, och kommer vara grinig hela dagen!
så det är bäst ni aktar er för mig :-o  haha.  inte alls på humör alltså, inget man vill ha med till skolan

ska äta frukost hemma idag, så mamma kommer runt kvart i nio och hämtar mig, :-)
så nu ska jag springa till mitt rum och blåsa mitt slitna hår....   sen får vi ser hur det vill se ut idag, haha!
jag orkar liksom inte fixa -.-'   lite braig musik gör ju i alla fall humöret bättre :-D

efter skolan tänkte jag åka hem, ha det lite mys, kanske tända en brasa?
och sen faktiskt plugga med lite varmchoklad och så!
det tycker jag låta bra, nu kanske dagen går lite snabbare när jag har någonting att se fram emot.
mamma snackade även om att mitt körkort hade kommit hem, så hon skulle ta med det :-) haha!
neej, klockan tickar framåt, om jag ska hinna klart och kanske hinna lägga mig under täcket en gång till så måste jag göra mig klart :-(  VILL INTE TILL SKOLAN, men idag ska jag i alla fall försöka jobba lite, gjorde nog inte alls något nödvändigt igår, satt med massa kräm på handen och lekte bara!
och det var även min ursäkt till att jag inte kunde jobba, och det enda jag skulle göra var att läsa på datorn! (a)
haha :-D  ibland är man ju liksom så duktig..

nu snackar jag bara om massa skit som vanligt!
hör av mig efter skolan eller i skolan, bror på hur mycket tid jag har :-)

PUSSPÅERSÖTNOSAR

min fina syster!


Kommentarer
Laila

God morgon =) haft en bra start på dagen ?=)

2010-11-09 @ 09:14:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0