blogg hit, blogg dit

gud vad jag har bloggat idag asså!
25 minuter sedan jag skrev sist :-o  men skrev lite viktigt på msn med mattias, så jag sprang emellan.
men nu ska jag gå till mitt rum, försöka göra klart det sista, fortsätta smsa med min älskade sandra och mattias :-) 
sandra som jag inte kommer träffa på år och dar nu (en vecka) men det är mycket för oss faktiskt!
och mattias som jag inte träffat på, flera månader.... haha, ja det kan vara olika.
vi får se när jag kommer hem från stockholm, det är ännu inte bestämt :-)  bror på hur nästa helg kommer att se ut, blir nog super vilket som!
hoppas på att jag får besök, då blir det bio med sandra och en till, MYYYYYYYYS.

jag och sandra har också bestämt att jag ska med henne till hennes bror och sova där någon helg, fan va kul :-D
hon är där just nu, önskar jag kunde vara med henne, men icke.  hoppas vi hinner träffas imorgon iaf, fast det är inte alls säkert :-(

jag hör av mig imorgon, för mina ögon verkar vilja stänga sig nu. hihihihi

många PUSSAR på er  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0