boom boom boom!!!

som jag sa tidigare, att jag inte skulle vara vaken ;-)
det var jag inte kl 09:00 heller, tur man kan ställa in.  blir mycket roligare för er att ha ett godmorgon inlägg när det är morgon och inte lunch!
hahaha.
idag har jag tänkt att ta en dag hemma bara, sandra kanske svänger förbi det vet man aldrig :-)                                                                                                                                                                                                tänkte fråga mamma om hon kan komma upp med en kebab med ris, det är ju så otroligt gott! :-D
haha, känner mig jätte tjock men det sket man väl i????                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                jag måste ju bara berätta om hur duktig jag var igår, när jag skulle ner till ica och köpa pizza....
jag kom ner till ica, köpte min pizza och gick ut till moppen igen, och den startar inte!!!!
har haft jätte stort problem med batteriet och jag trodde självklart att det hade pajjat.
ringer pappa och är skit sur så han kommer dit och säger "men du har ju slagit av den här knappen"
då har jag tydligen kommit åt någon knapp så den inte gick å starta! haha...
tur att man kan sånt där liksom, alla tror att jag är värsta proffset när det gäller motor saker, men icke jag är nog en av dom sämsta (a)...                                                                                                                                                                                                                                                                                                         nu ska jag stoppa något i magen sen kolla tv eller något :-)
PÖSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0