brumbrummmm

jag har varit på gymmet en stund! :-)
alltså inte hela tiden sen jag skrev sist, utan när jag hade gymmat klart kom mamma och hämtade mig så skjutsade hon hem mig till pappa för att jag skulle hämta lite grejer och moppen!
sen åkte jag hem till min syster, chilla lite och åt en pizzaslize, suuuuper gott vare :-D
efter det åkte jag ner på stan för att hämta sandra, och nu sitter hon i köket och var vrålhungrig så hon äter macka och jag äter mina egna chokladbollar, hade liksom helt glömt bort dom!
funderar på att åka ner till ica och köpa sån där pizza som syster hade, det var riktigt gott!
vi får väl se, sandra ska ju duscha och skit, jag med för den delen. haha :-D
inte har jag några bra bilder heller..   får väl åka hem till pappa och hämta kameran så ni får lite bilder och så.
hör av mig senare när jag fräschat upp mig!
PÖSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0