dadddii

dagen har bestått av att vara i Valbo ungefär! :-)
låg i sängen och hörde mamma pratade med syster imorse, och så sa hon något om mig, så blev så nyfiken och då skulle hon ju till Valbo och undrade om jag ville med, självklart ville jag det!
var aldrig in på IKEA utan jag träffade på elin och gick runt lite med dom.
fick med mig detta hem:
skor
vantar
mössa
trosor
leggings
tror inte det var något mer, men har inga bilder på sakerna än och orkar helt ärligt inte ta några nu :-)
direkt när jag kom hem åkte jag till min kära sandra som jag inte träffat sen i fredags tror jag? :-o
jag har faktiskt saknat henne.. hehe, vi åt fruktsallad, prata lite sen kollade jag när hon testade nått spel typ!
sen kom pappa vid halv åtta och hämtade mig, så åkte vi till ica och handlade lite och nu sitter jag här.

det är vad min dag har bestått av :-)
har ni haft en bra söndag då?
________________________________________________________________________________________________

imorgon börjar skolan också.. jag längtar verkligen inte alls :-(
massa läxor, och tror vi har två uppsatser den här veckan eller något.
usch, men nu ska jag inte tänka på det utan jag ska koka lite nudlar eftersom jag ännu inte ätit någon kvällsmat!

skriver säkert ett godnatt sms.

min pääärla!
haha, iår hoppas jag på is :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0