Dag 2 - min första kärlek

Mitt första förhållande hade jag med Johan Westbom, han gick i samma skola som går, tror det började med att vi hade lussevaka, ja då i December 2008 och jag umgicks väldigt mycket med Johans kusin Lovisa Westbom, och det var väl hon som drog in mig i det hela ;-) jag och Johan snackade väldigt mycket under kvällen och hade jätte kul tillsammans, sen började vi smsa och sen sa det väl bara poff eller någonting!
Jag minns våran första kyss till och med.. Jag kom med Avesta bussen till busstationen och står och väntar på att dom andra ska komma med Skäve bussen, jag är jätte nervös, står typ och skakar. Han kommer fram till mig och vi börjar hångla, och sen var det kört!
Jag blev jätte kär, och jag hoppas väl på att han också var det? känns så konstigt att sitta och skriva om det inte är sant :-o haha. Efter en månad så kände jag att det blev för mycket, eftersom jag går på en väldigt liten skola, och vi gick på samma så träffades vi dag ut och dag in, sen efter skolan skulle man också umgås med varandra för att få lite egen tid eller vad man ska säga. Jag tyckte det blev för mycket och tog beslutet att göra slut, även fast jag älskade honom. Om vi bara hade gått på olika skolor så hade jag verkligen velat ha honom, men jag hann liksom aldrig börja sakna honom, det var de som var problemet.
Jag åkte bort en helg till min stuga, och båda satt och grät i telefon till varandra, vi saknade varandra, men sen när vardagarna kom igen så blev det för mycket helt enkelt. Jag hade en underbar tid med honom och det är inget jag ångrar :-)

det var väl ungefär så, även fast det inte höll länge så var jag väldigt kär.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0