dumma dator!!

imorse när jag skulle skriva till er, när jag precis tryckte på "publicera" så hänger sig datorn.. :-(
det var därför jag inte bloggade imorse, och jag hann inte starta om datorn och så vidare!
.
jag åkte till skolan, och det var lika som alla andra dagar..  tråkigt som f*n!!!  usch.
det var några gymnasier på skolan som typ berättade om sig själva, men jag gick därifrån direkt!
ska ju inte ens gå här, så kände inte att jag hade tålamodet att lyssna :-s
sen hade vi tråkiga lektioner, och slöjd som sista, sen satt jag och sandra ute en halvtimme för att vänta på pappa men vi hade mycket att prata om så det gick snabbt :-D
hon åkte väl nyss typ, för hon var tvungen annars hade hon inte haft någon skjuts.
.
själv sitter jag och försöker göra min matte uppgift men inte har jag kommit långt heller!
förstår ju inte ett skit..   bläääääää, kan ju inte bara skita i det heller.
blir galen på den här skiten :-(
ska väl i alla fall försöka göra klart det nu, eller en bit så jag blir klar någon gång..
.
ska laga mat också, har spanska+engelska glosor, och ett omprov i musik imorgon men det skiter jag faktiskt i nu.
men måste fortsätta nuu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0