en lista

100 frågor om dig själv!

personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Ida Anette Granegärd
2. korrekt ålder? - 15 år.
3. längd? - 165 tror jag
4. vikt? - någonting omkring 50
5. smeknamn? - ida och slida
6. vart bor du? - dalarna, hedemora
7. vad gör du på fritiden? - gymmar och är med sandra typ hahaha :-D
8. beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? - normal lång, normal kroppsbyggnad och brunett
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - rumpan och låren
10. vad är du mest nöjd med? - ska jag vara ärlig så är det nog min mage, eller mina ögon
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - grym ofc
12. vad vill du jobba som äldre? - frisör, men det kommer jag inte så racingförare på hel tid
13. hårfärg? - brunett
14. ögonfärg? - grön någonting
15. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - hmm, att jag kan gråta väldigt ofta och att jag saknar min bästa vän väldigt mycket. 
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - nej det kan jag inte göra, men om någon ger mig en komplimang så försöker uppskatta det :-)
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - det bror på helt vem jag är med, men jag brukar inte bry mig så jätte mycket!
18. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - hmmm, att inte sätta på mig kläder kanske?
19. någon vana? - ööh, det tror jag inte
20. lyckotal? - 13 och 7

vänner/folk:
21. vad heter din bästa vän? - mattias och emma är dom som vet mest om mig iaf. 
22. hur många nära vänner har du? - jag har dom jag behöver.
23. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - haha nej
24. vet många personer vem du är? - njaee, inte en aning!
25. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - går på en liten skolan, så ja
26. när var du senast med någon kompis? - sandra är här nuuu
27. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nej det gör jag verkligen inte!
28. vem sov du senast hos av dina kompisar? - öööh, vem var det? :-o   haha, ingen aning faktiskt.
29. vem sov senast hos dig? - sandra

romantik:
30. vill du ha ett förhållande? - ja verkligen..
31. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre eller lika gammal som mig.
32. är du kär? - nej det är jag inte. 
33. tycker någon om dig mer än som vän? - inte vad jag vet iaf :-)
34. är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja det är jag, om jag hittar någon som är redo att satsa med mig.
35. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - barn och shit!  nejmen, det märks väl när man är med varandra liksom
36. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - inte så mycket, mest hur personen är!
37. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja det gör jag
38. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - NEJ!
39. i din klass? - verkligen inte, (ta inte illa upp ni som går i min klass, jag menade bara att det inte skulle funka) hehe, jag skulle inte klara av att träffa personen ständigt. 

från kram till sex:
40. har du kramat motsatta könet? - japp
41. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - hihih självklart
42. har du kramat någon du tycker om inför folk? - ja :-)
43. har du pussat någon i motsatta könet? - jaa
44. har du pussat någon i medsatta könet? - ja
45. har du pussat den du tycker om? - ja
46. har du pussat någon inför folk? - ja
47. kysst någon inför folk? - ja
48. hånglat inför folk? - ja
49. vem var ditt första hångel? - haha..... ingen kommentar!
50. hur många har du hånglat med under en kväll? - som mest? - 3 tror jag
51. vem är ditt bästa strul? - f
52. och vem är ditt senaste? - andreas 
53. ditt snyggaste hångel? - f
54. skäms du över att hångla inför folk? - nej det gör jag inte, men jag tycker det är dålig stil att stå och grovhångla bland folk!
55. haft sex med någon på offentlig plats? - nejnej
56. haft sex överhuvudtaget? - jaa
57. hur gammal var du första gången? - ettfyra
58. hur gammal vill du vara första gången? -
59. blivit dumpad efter sex? - nepp
60. har någon av det motsatta könet sett dig naken? - hmm, ja 

tankar & skit:
62. har du någon fobi? - inte vad jag kommer på, men det finns där
63. har du någon allergi? - inte vad jag vet
64. vad tänker du på innan du somnar? - minnen
65. vad är de första du tänker på när du ser en person? - bror helt på vem det är

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - tycker om, annars känns det som att man bara går efter utseendet 
67. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - både och säger jag på den!   men en mysig kväll är nog ändå bäst
68. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - båda är lika viktiga.
69. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - väldigt mycket skulle jag kunna tro

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
70. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
71. vad kommer först, tjejen eller träningen? -
72. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? -
73. runkar du regelbundet? -

vad väljer du?
74. oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13-? - sex är inte det viktigaste man har i livet, så jag säger 40+ oskuld.
75. vänskap eller förhållande? - förhållande
76. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - jag vill inte ha något av det.
78. vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder!
79. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - jag är nog helst 7 år, precis börjat skolan och den är det bästa man vet.

skulle du?
80. kunna byta liv med någon? - ja det skulle vara kul
81. isåfall vem då? - vet faktiskt inte!
82. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - knulla, kissa och runka! haha
83. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - alla har väl sett en tjej naken typ?   så varför inte
84. kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - öööh, bror helt på situationen.
85. kunna sova ute på vintern? - jag har gjort det, så självklart!
86. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - jaaaa, New York, USA jaaa, något sånt
87. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - verkligen inte.

klädstil:
88. anser du dig själv vara en speciell stil? - nej, min varierar!
89. vad klär du dig i oftast? - det som är närmast, nejmen det är nästan så!
90. tänker du alltid på vad du tar på dig? - nej det gör jag verkligen inte.
91. klär du dig dyrt? - haha neeeej, eller asså, jag vet inte?  men det tror jag inte
92. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - någon blandras tror jag, mellan mode&normal

senaste 48 timmarna har jag?
93. pussat någon? - jaa, sandra tror jag
94. haft sex? - nopp
95. fått en kram av en helt okänd? - nej?
96. ringt någon? - jaa!   mamma, pappa, sandra och mattias
97. blivit uppringd? - aooop
98. funnit kärleken? - hihi neej
99. kollat på google? - har jag säkert gjort!

SISTA FRÅGAN!
100. hur lång tid tog detta? - jag tog inte tid, men tog nog en jädrans lång tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0