en liten lista

När går gränsen vid otrohet? när man gör något med en annan person.
Är du romantisk? njaee, inget jag kan avgöra!
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Någon som gillar mig för den jag är, bryr sig men inte för mycket. ska ha tid för sina kompisar också!   och såklart humor, och inte vara för omogen.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? ööh, en tjej som gillar att mysa, ha närhet.  väldigt lat, det har jag fått höra (a)  men jag vet inte riktigt, kan nog vara väldigt svartsjuk, men kan behärska mig tror jag :-)
Vad är viktigt i ett förhållande? att man litar på varandra.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? nej..  eller jo kanske
Har du lekt med någons känslor? ööh, det tror jag inte!
Hur många har du varit ihop med? 2 stycken har varit seriösa
Hur länge höll ditt längsta förhållande? hehe, 3 månader..
Hur länge var ditt kortaste? 1 månad.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? ibland är det skönt att vara singel, men oftast är det skönt att bara ha någon där, och man vet det hela tiden.
Är du en bra pojk/flickvän? det hoppas jag :-o
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? hmm, a
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? inte en aning!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? NEJ!
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpad.. (a)
Hatar du ditt ex? nej det gör jag verkligen inte. tvärtom.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? jaa
När du vill ha någon, vad gör du? jag kan vara väldigt blyg, men försöker berätta så snabbt som möjligt liksom.
Bästa raggningsrepliken?
haha, vet inte

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
hmmm, att få vara med den bästa, sen spelar det ingen roll med resten.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? asså, pappa&bror. men dom har jag inte så mycket kontakt med om sånt här, och isf är det mattias.

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då?
vara förkrossad.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte?
jag har fått för mig att nästan alla som gifter sig skiljer sig direkt, hehe.. bättre att inte gifta sig för då håller man ihop?  har jag fel kanske?   nejmen, ett väldigt fint bröllop, och hittar jag den jag vill leva resten av mitt liv med vill jag självklart gifta mig.
Blir du lätt kär? njaee, inte kär
Vad faller du för? charm.. hehe :-)

Vad är det mest avtändande du vet? om någon tycker för mycket om sig själv.. för bra självförtroende helt enkelt sagt
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? lite måste man nog ha gemensamt, men inte för mycket, det blir alldeles för tråkigt..  så lagomt 
Har du fått ditt hjärta krossat?
ja, eller asså, halvt.

Hur raggar du? pangpå!  haha nej jag vet inte
Har du en ”utseendetyp” hos killar? nej det har jag väl inte, eller dom ska ha lite stil!
Vem var din första kärlek? Erik, fast det var nog inte så seriöst hehe. och isf var det johan
Vad tycker du om att ligga på första dejten? det bror på hur nära man står personen. 
Vad tycker du om one night stands?
det bestämmer man själv.

Är kärlek allt i livet? kärlek är det bästa som finns när allt är bra!   men kan också vara ett helvete... :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0