ett evigt lidande

trodde det skulle bli en tidig kväll för mig idag..
men nej självklart inte när man måste plugga!
satt och pluggade jätte länge, sen höll pappa på att döda mig för hur mitt rum såg ut, och jag själv tyckte det var stökigt, och då är det verkligen det också :-( så var tvungen att få bort alla kläder iaf, mer hinner jag inte iadg!
meningen att jag skulle ta en dusch, men orkar verkligen inte nu.. det får jag ta och göra innan skolan, tråkigt nog. hatar att duscha på morgonen!!

jag klagar så mycket, men känner att jag är inne i en sån period.
det är verkligen inte kul :-(
men måste gå till sängen nu, annars kommer jag aldrig till skolan imorgon!
vi får höras mera imorgon istället, förlåt för att jag varit dålig på att blogga idag men det har ju varit så mycket.

PUSSAR/ I

såhär såg mitt rum ut när jag precis flyttat in i det, så ser det verkligen inte ut nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0