ett herrans liv

efter en dags vila är jag åter på benen igen, eller vad man ska säga :-)
promenaden hjälper nog mig att somna, för den tog alla mina krafter nu känner jag!
men för att bli lite fräsch ska jag hinna med duschen innan jag hoppar i sängen.

ska även berätta lite vad som kommer att hända i helgen!
tror det kan vara lite mer intressant än allt mitt annat skit, hah :-)

fredag: först blir det skolan, fredagarna är ganska sköna faktiskt, sen ska jag vara med sandra och hon sover hos mig, ovanligt vaaa? :-o
lördag: vaknar upp med min sötnos!  sen vet jag inte vad hon skulle göra, men jag tänkte då bara ta det lugnt, kanske ta någon timme på gymmet, det kan alltid behövas :-)
söndag: vet inte vad som händer på dagen, men kanske packa lite och så!   16:38 (om jag inte minns helt fel) så rullar det ett tåg mot stockholm, och jag är en av resenärerna!  ska dit till syrran och praoa på hennes dagis, som jag alltid gör :-) men det är så kul med barn tycker jag! 
philip kommer och hämtar mig på stationen, och vi kanske tar en liten trip till arlanda, vi får se.

ja, datorn följer såklart med till stockholm, eller så lånar jag min systers :-)
tror att vi kommer ha det jätte mysigt, med filmtittande osv.  det brukar alltid bli så!

nu ska jag ta och sluta snacka massa gojja!
duschen väntar, vill inte att det ska bli så sent.

ni måste också veta att igår var jag så slut att jag varken orkade tvätta piercingen eller borsta tänderna...
och imorse var det likadant.
fast jag har såklart borstat tänderna och tvättat piercingen sen när jag vaknade igen :-)

PÖSSAR!!

om 3 veckor får jag sola!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0