ett p

så mycket plugga har det blivit verkligen, fast ne.
vi har suttit och skrivit i kalendern :-)  bestämt lite saker!
eller jag vet inte om hon pluggar nu, men hon sitter i alla fall med musik provet framme och det vägrar jag att plugga till.  så jag satte mig här, men ska gå till köket igen, för det finns ändå ingenting att göra här!
.
som jag sa igår blir det tantgympa med syster ikväll, den börjar vid sju!
så skönt att träna asså, just jaaa tur jag började prata om träning, ska prata med mamma om träningsoverall på gymnastiken :-)
den 5/12 har vi juluppvisning, ska bli sååååå kul!!
hoppas jag får besök också, men det är som vanligt inte säkert med något...  haha.
.
på fredag blir det att vara med min brud, och vi sover hemma hos mig!
vet inte vad vi ska göra, men blir väl att vara ute, sitta på donken, det gamla vanliga.. hehe!
man vet aldrig med henne ;-)  eller det enda man vet är att det alltid blir någonting kul :-D
.
nu känner jag mig taskig mot henne eftersom jag sitter vid datorn, så ska gå och sätta mig vid henne igen!
snacka lite skit, hehehehehe ;-)  det är också alltid kul!
snacka om allt och ingenting.
dagens spåkula


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0