fallin' in love

duschen avklarad, känner mig som en ny person!
haha, det där behövdes verkligen :-)
smsade anna för att höra om hon ville hitta på något, men tror ni hon svarar eller?
nej...  sjusovare!
sandra kommer jag inte träffa på länge heller, hon sitter i bilen på väg till sin syster i Örebro :-o  eller ja. inte idag och inte imorgon, haha..  jag har ju träffat henne varje dag juuu :-o  kommer kännas konstigt.  men jag ska försöka överleva ändå ;-)
och ikväll blir det middag med familjen berggren+mormor :-)  MYYYYS!
vet inte vad som händer efter det, men tror det blir en ganska lugn dag/kväll.
inte en aning vad jag ska bära för kläder idag, men det visar sig väl snart, blir nog bara nå enkelt! :-)
ibland är vi för fina.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0